Indywidualne rabaty - NEGOCJUJ CENY!

Producenci
Promocje
REEBOK ROWER PROGRAMOWANY SL 8.0 RVSL-10801
REEBOK ROWER PROGRAMOWANY SL 8.0 RVSL-10801
2 999,00 zł 2 570,00 zł
szt.
PROFORM ŁAWKA OLIMPIJSKA CARBON STRENGTH + do -20% z kodem PRO15
PROFORM ŁAWKA OLIMPIJSKA CARBON STRENGTH + do -20% z kodem PRO15
4 000,00 zł 3 200,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja -Informacje

 

 

 

Wszystkie towary dostępne w  naszym sklepie objęte są gwarancją danego dystrybutora lub producenta .

Zawsze jest to gwarancja tzw"door to door".

Głównym założeniem takiej gwarancji jest całkowicie darmowa obsługa napraw gwarancyjnych. Kupujący nie ponosi nigdy z tego tytułu żadnych kosztów ,  towar jest odbierany i dostarczany przez gwaranta i dystrybutora na teranie Polski bezpłatnie 

Producent i dystrybutor  jako gwarant udziela nabywcy  zawsze gwarancji  od 12 do 24  miesięcy oraz zapewnia że zakupiony produkt jest wolny od wad materiałowych i fabrycznych.

Gwarancja jest udzielana na użytek domowy  prywatny !!! (faktura vat lub paragon) oraz 

są modele na które producent może udzielić gwarancji komercyjnej  lub półkomercyjnej.  

(proszę pytać przed zakupem chętnie udzielimy odpowiedzi)

 Towar reklamowany Marki HMS ,Xterra, EB fit.  przyjmujemy tylko w  opakowaniach umożliwiający transport firmami kurierskimi (wysłamy kuriera po odbiór) Lub można dostarczyć osobiście w własnym zakresie do sprzedawcy bez opakowania !

 Uznane przez gwaranta usterki zostaną usunięte bezpłatnie poprzez naprawę lub wymianę części w możliwie najkrótszym do realizacji terminie.

Gwarancja obejmuje usunięcie usterek które w sposób dający się udowodnić wynikają z zastosowania wadliwych materiałów lub są wynikiem błędów produkcyjnych

1.Gwarancja nie obejmuje czynności związanych z konserwacją ,czyszczeniem ,regulacją urządzenia opisanych w instrukcji obsługi.
2. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne i termiczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia ,urwania, stłuczenia,wygięcia , zarysowania itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań
5. Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
6. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację.
7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
8. W przypadku wysyłki reklamowanego produktu za pobraniem , sklep nie odbiera takich przesyłek
9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl