



UWAGA !!! z powodu ogłoszonego przez rząd Polski stanu epidemii oraz panującej epidemii COVID-19. wszelkie reklamację produktów na gwarancji producenta bedą rozpatrywane przez polskich dystrybutorów i gwarantów w terminie przekraczającym ponad 14 dni roboczych do odwołania epidemii !!!
w tym też czasie również niektóre autoryzowane serwisy zawiesiły swoja działalność !!!
Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją danego dystrybutora lub producenta .
Zawsze jest to gwarancja tzw"door to door".
Głównym założeniem takiej gwarancji jest całkowicie darmowa obsługa napraw gwarancyjnych. Kupujący nie ponosi nigdy z tego tytułu żadnych kosztów.
Producent i dystrybutor jako gwarant udziela nabywcy zawsze gwarancji od 24 do 36 miesięcy oraz zapewnia że zakupiony produkt jest wolny od wad materiałowych i fabrycznych.
Gwarancja jest udzielana na użytek domowy prywatny !!! (faktura vat lub paragon) oraz
są modele na które producent może udzielić gwarancji komercyjnej lub półkomercyjnej.
(proszę pytać przed zakupem chętnie udzielimy odpowiedzi)
Uznane przez gwaranta usterki zostaną usunięte bezpłatnie poprzez naprawę lub wymianę części w możliwie najkrótszym do realizacji terminie.
Gwarancja obejmuje usunięcie usterek które w sposób dający się udowodnić wynikają z zastosowania wadliwych materiałów lub są wynikiem błędów produkcyjnych
1.Gwarancja nie obejmuje czynności związanych z konserwacją ,czyszczeniem ,regulacją urządzenia opisanych w instrukcji obsługi.
2. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne i termiczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia ,urwania, stłuczenia,wygięcia , zarysowania itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań
5. Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
6. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację.
7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
8. W przypadku wysyłki reklamowanego produktu za pobraniem , sklep nie odbiera takich przesyłek
9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient.